Καλησπέρα σας Η χρήση του ορισμού των οξέων ( και κατ' επέκταση της εξουδετέρωσης ) κατά Arrhenius - εκτιμώ ότι - θα έπρεπε να αποφευχθεί. Αντιλαμβάνομαι ότι στο συγκεκριμένο σημείο της ύλης οι μαθητές γνωρίζουν μόνο αυτόν τον ορισμό αλλά ...
Καλησπέρα και καλή χρονιά.Στο θέμα Δ3,ίσως θα ήταν προτιμότερη η χρήση δ/τος K2Cr2O7 /HCl γιατί με το δ/μα KMnO4 συμβαίνει ταυτόχρονα και η παράπλευρη αντίδραση οξείδωσης του HCl προς Cl2;
Καλησπέρα σας
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ χρήση του ορισμού των οξέων ( και κατ' επέκταση της εξουδετέρωσης ) κατά Arrhenius - εκτιμώ ότι - θα έπρεπε να αποφευχθεί. Αντιλαμβάνομαι ότι στο συγκεκριμένο σημείο της ύλης οι μαθητές γνωρίζουν μόνο αυτόν τον ορισμό αλλά ...
Στο Β1
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχεις (ας μιλάμε στον ενικό)δίκιο αλλά μου άρεσε το θέμα και δεν έβρισκα καλύτερη διατύπωση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο Α1 επειδή δεν αναφέρεται πιο αέριο εισάγεται στο δοχείο , η σωστή απάντηση που δίνεται είναι δυνητική .
Υ.Γ Αξιόλογη η προσπάθεια σας.
Έχεις δίκιο. Εννοούσα το αέριο Α.Έγινε η διόρθωση.
ΔιαγραφήΣε ευχαριστώ για την υπόδειξη και για τα καλά σου λόγια.
Καλησπέρα και καλή χρονιά.Στο θέμα Δ3,ίσως θα ήταν προτιμότερη η χρήση δ/τος K2Cr2O7 /HCl γιατί με το δ/μα KMnO4 συμβαίνει ταυτόχρονα και η παράπλευρη αντίδραση οξείδωσης του HCl προς Cl2;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή Χρονιά. Έχεις δίκιο με το διχρωμικό είναι σωστότερη η άσκηση.
ΑπάντησηΔιαγραφή