Θα ήθελα την γνώμη σας για την ενόητα 1.1 Διαμοριακές Δυνάμεις της ύλης.Θεωρώ ότι η υποενότητα Ιδιότητες των υγρών,Ιξώδες-Επιφανειακή Τάση-Τάση ατμών είναι ΕΝΤΟΣ. Σας ευχαριστώ.
Καλησπέρα Στέργιε. Αν υποενότητα θεωρείται ότι αρχίζει με μπλε γράμματα τότε είναι εντός. Δεν είμαι όμως 100% σίγουρος.Αλλά οπωσδήποτε χρειάζονται οδηγίες για τη διαχείριση αυτής της πραγματικά τεράστιας ύλης. Δεν είναι δυνατόν να τα μάθουν όλα στη Γ Λυκείου. Παρεμπιπτόντως στη διεύθυνση http://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=23&ep=333 μπορείς να βρείς τα παλιά σχολικά βιβλία χημείας (Γ Λυκείου και Β΄Λυκείου κατεύθυνσης) και μάλιστα σε αρχεία word !!
Νεότερες πληροφορίες αναφέρουν, ότι μάλλον είναι ΕΚΤΟΣ. Όλα αυτά βέβαια,θα αποσαφηνιστούν, όταν ανακοινωθούν οι οδηγίες,γιατί κατά την προσωπική μου γνώμη, είναι και κάποια άλλα μικρά τμήματα της ύλης που θέλουν ξεκαθάρισμα.Για παράδειγμα η ώσμωτική πίεση θα διδαχθεί μόνο θεωρητικά,ή θα διδαχθεί και με ασκήσεις;Είναι δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα.
Καλημερα παρακολουθω τη σελιδα σας, ειμαι συναδελφος και πραγματικα θεωρω οτι θα υπαρχει μεγαλο προβλημα με αυτη την τεράστια υλη που καλουνται οι μαθητες να μαθουν σε ενα μόνο χρονο. Γνωριζετε κατι Νεώτερο;
Καλημέρα συνάδελφε. Δεν γνωρίζω τίποτα περισσότερο πέρα από αυτά που γράφονται σε αυτή τη σελίδα. Εικάζω ότι κάποια στιγμή (κάπου εκεί στο Αύγουστο) θα δοθεί οδηγός διαχείρισης της ύλης. Η ύλη όντως έχει αυξηθεί πολύ και ανοίγει πολύ η ασκησιολογία λόγω θερμοχημεία, νόμου ταχύτητας, Qc. Κατά τη γνώμη μου το πρόβλημα δεν είναι τόσο η μεγάλη ύλη αλλά το ότι στην Α΄και Β΄ Λυκείου η ύλη είναι ελάχιστη έως ανύπαρκτη με αποτέλεσμα όλο το βάρος να πέφτει στη Γ΄. Αυτό δεν συνέβαινε παλαιότερα (επί δεσμών).
Θα ήθελα την γνώμη σας για την ενόητα 1.1 Διαμοριακές Δυνάμεις της ύλης.Θεωρώ ότι η υποενότητα Ιδιότητες των υγρών,Ιξώδες-Επιφανειακή Τάση-Τάση ατμών είναι ΕΝΤΟΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας ευχαριστώ.
Καλησπέρα Στέργιε. Αν υποενότητα θεωρείται ότι αρχίζει με μπλε γράμματα τότε είναι εντός. Δεν είμαι όμως 100% σίγουρος.Αλλά οπωσδήποτε χρειάζονται οδηγίες για τη διαχείριση αυτής της πραγματικά τεράστιας ύλης. Δεν είναι δυνατόν να τα μάθουν όλα στη Γ Λυκείου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρεμπιπτόντως στη διεύθυνση
http://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=23&ep=333
μπορείς να βρείς τα παλιά σχολικά βιβλία χημείας (Γ Λυκείου και Β΄Λυκείου κατεύθυνσης) και μάλιστα σε αρχεία word !!
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ.
ΔιαγραφήΝεότερες πληροφορίες αναφέρουν, ότι μάλλον είναι ΕΚΤΟΣ. Όλα αυτά βέβαια,θα αποσαφηνιστούν, όταν ανακοινωθούν οι οδηγίες,γιατί κατά την προσωπική μου γνώμη, είναι και κάποια άλλα μικρά τμήματα της ύλης που θέλουν ξεκαθάρισμα.Για παράδειγμα η ώσμωτική πίεση θα διδαχθεί μόνο θεωρητικά,ή θα διδαχθεί και με ασκήσεις;Είναι δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα.
ΔιαγραφήΕυχαριστώ για την πληροφόρηση Στέργιε. Είναι επείγουσα ανάγκη να δοθούν διευκρινίσεις. Αναμένουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημερα παρακολουθω τη σελιδα σας, ειμαι συναδελφος και πραγματικα θεωρω οτι θα υπαρχει μεγαλο προβλημα με αυτη την τεράστια υλη που καλουνται οι μαθητες να μαθουν σε ενα μόνο χρονο. Γνωριζετε κατι Νεώτερο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα συνάδελφε. Δεν γνωρίζω τίποτα περισσότερο πέρα από αυτά που γράφονται σε αυτή τη σελίδα. Εικάζω ότι κάποια στιγμή (κάπου εκεί στο Αύγουστο) θα δοθεί οδηγός διαχείρισης της ύλης. Η ύλη όντως έχει αυξηθεί πολύ και ανοίγει πολύ η ασκησιολογία λόγω θερμοχημεία, νόμου ταχύτητας, Qc. Κατά τη γνώμη μου το πρόβλημα δεν είναι τόσο η μεγάλη ύλη αλλά το ότι στην Α΄και Β΄ Λυκείου η ύλη είναι ελάχιστη έως ανύπαρκτη με αποτέλεσμα όλο το βάρος να πέφτει στη Γ΄. Αυτό δεν συνέβαινε παλαιότερα (επί δεσμών).
ΑπάντησηΔιαγραφήαυτό ακριβώς πιστεύω και γω!!!!! Σε αναμονή λοιπόν για νεώτερες πληροφορίες
ΑπάντησηΔιαγραφή