Καλησπέρα Στέργιε. Στο φροντιστήριο δοκιμάζουμε το webex αρχικά για τη γ λυκείου. Σημερα σε ορισμένα τμήματα κάναμε και συνομιλία μέσω viber.Οι περισσότεροι από όσο γνωρίζω χρησιμοποιούν skype. Πάντως δεν είναι εύκολο και θέλει εξάσκηση.
Καλησπέρα Στέργιε. Η υπερβολική όπως αποδείχθηκε ύλη πρέπει να περικοπεί οπότε συμφωνώ με την άποψη σου. Τώρα ποιο κομμάτι θα αφαιρεθεί και πότε θα γίνουν οι εξετάσεις κανένας δεν ξέρει. Άλλα πράγματα είναι σημαντικότερα τώρα.
Συμφωνώ απολύτως ότι άλλα πράγματα είναι σημαντικότερα τώρα,απλά προσπαθώ να βρω απαντήσεις σε ερωτήσεις-απορίες των παιδιών της Γ΄. Όσον αφορά αυτό με την Οργανική,αυτό το σκέφτηκα με αφορμή το γεγονός ότι απο τα 13 ΓΕΛ της πόλης μόνο 1 είχε ξεκινήσει την Οργανική όταν έκλεισαν τα σχολεία.
Σε καταλαβαίνω, και εμένα ρωτάνε ποια θα είναι η ύλη, πότε θα γίνουν οι εξετάσεις κ.α. Τους συμβουλεύω να μην ακούν φήμες και να ασχοληθούν με τα μαθήματά τους αλλά πως να τους πείσεις. Μην ξεχνάμε ότι είναι κλεισμένα μέσα. Αν βγει κάτι θα είναι σίγουρα από την Οργανική αλλά δεν ξέρω σε τι έκταση. Να είσαι καλά και τα ξαναλέμε Στέργιε.
Για τους συντακτικούς τύπους οργανικών ενώσεων χρησιμοποιώ το chemsketch το οποίο είναι δωρεάν και το βρίσκεις: https://www.acdlabs.com/resources/freeware/chemsketch/ Για τις καμπύλες χρησιμοποιώ το coreldraw ή το adobe illustrator τα οποία όμως δεν είναι δωρεάν. Μπορείς να κάνεις π.χ. τις καμπύλες αντίδρασης χρησιμοποιώντας το σχεδιαστικό του εμένα όμως προσωπικά δε με βολεύει.
Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Λόγω των συνθηκών και της βίαιης προσαρμογής στη νέα πραγματικότητα (εξ αποστάσεως μαθήματα) δεν υπήρχε χρόνος. Θα επανέλθω σύντομα. Να είσαι καλά.
Δεν έχω κάποια ιδιαίτερη πληροφόρηση επ' αυτού. Εγώ απλά ανέφερα πως οι διαμοριακές δυνάμεις επηρεάζουν τις ιδιότητες των υγρών. Όταν και εφόσον καθοριστούν οι ημερομηνίες των εξετάσεων ελπίζω να έχει ξεκαθαρίσει το θέμα.
Σάββα, εδώ υπάρχει μία υστερία μαθημάτων ακόμη και σε πολυμελή τμήματα, με skype. Θα ήθελα να με ενημερώσεις για το τι γίνεται στην δικιά σου περιοχή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα Στέργιε. Στο φροντιστήριο δοκιμάζουμε το webex αρχικά για τη γ λυκείου. Σημερα σε ορισμένα τμήματα κάναμε και συνομιλία μέσω viber.Οι περισσότεροι από όσο γνωρίζω χρησιμοποιούν skype. Πάντως δεν είναι εύκολο και θέλει εξάσκηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣάββα,μετά και τη νέα παράταση ,βλέπω μείωση της ύλης για την Γ΄ και το πιο πιθανό είναι να φύγει μέρος της Οργανικής,θα ήθελα τη γνώμη σου.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα Στέργιε. Η υπερβολική όπως αποδείχθηκε ύλη πρέπει να περικοπεί οπότε συμφωνώ με την άποψη σου.
ΔιαγραφήΤώρα ποιο κομμάτι θα αφαιρεθεί και πότε θα γίνουν οι εξετάσεις κανένας δεν ξέρει. Άλλα πράγματα είναι σημαντικότερα τώρα.
Συμφωνώ απολύτως ότι άλλα πράγματα είναι σημαντικότερα τώρα,απλά προσπαθώ να βρω απαντήσεις σε ερωτήσεις-απορίες των παιδιών της Γ΄.
ΔιαγραφήΌσον αφορά αυτό με την Οργανική,αυτό το σκέφτηκα με αφορμή το γεγονός ότι απο τα 13 ΓΕΛ της πόλης μόνο 1 είχε ξεκινήσει την Οργανική όταν έκλεισαν τα σχολεία.
Σε καταλαβαίνω, και εμένα ρωτάνε ποια θα είναι η ύλη, πότε θα γίνουν οι εξετάσεις κ.α. Τους συμβουλεύω να μην ακούν φήμες και να ασχοληθούν με τα μαθήματά τους αλλά πως να τους πείσεις. Μην ξεχνάμε ότι είναι κλεισμένα μέσα. Αν βγει κάτι θα είναι σίγουρα από την Οργανική αλλά δεν ξέρω σε τι έκταση. Να είσαι καλά και τα ξαναλέμε Στέργιε.
ΔιαγραφήΚαλημέρα κ.Σάββα. Ποιο πρόγραμμα χρησιμοποιείται για να φτιάξετε διαγράμματα και καμπύλες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τους συντακτικούς τύπους οργανικών ενώσεων χρησιμοποιώ το chemsketch το οποίο είναι δωρεάν και το βρίσκεις:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.acdlabs.com/resources/freeware/chemsketch/
Για τις καμπύλες χρησιμοποιώ το coreldraw ή το adobe illustrator τα οποία όμως δεν είναι δωρεάν. Μπορείς να κάνεις π.χ. τις καμπύλες αντίδρασης χρησιμοποιώντας το σχεδιαστικό του εμένα όμως προσωπικά δε με βολεύει.
Καλημέρα και χρόνια πολλά. Γιατί σταματήσατε να ανεβάζετε ασκήσεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα και χρόνια πολλά. Λόγω των συνθηκών και της βίαιης προσαρμογής στη νέα πραγματικότητα (εξ αποστάσεως μαθήματα) δεν υπήρχε χρόνος. Θα επανέλθω σύντομα. Να είσαι καλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπερα και χρονια πολλα. Γνωριζετε αν τελικα θα πρεπει να διδαχθουν και οι ιδιοτητες υγρων?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχω κάποια ιδιαίτερη πληροφόρηση επ' αυτού. Εγώ απλά ανέφερα πως οι διαμοριακές δυνάμεις επηρεάζουν τις ιδιότητες των υγρών. Όταν και εφόσον καθοριστούν οι ημερομηνίες των εξετάσεων ελπίζω να έχει ξεκαθαρίσει το θέμα.
ΑπάντησηΔιαγραφή